Τον κλείδωσαν μέσα στο Δικαστικό Μέγαρο και δεν τον άφηναν να βγει [ΒΙΝΤΕΟ]
Ένα κωμικοτραγικό συμβάν εξελίχθηκε το πρωί της Δευτέρας 14/07/25 στο εργοτάξιο του Δικαστικού Μεγάρου Χίου, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Βουλευτή Χίου του ΠΑΣΟΚ, Σταύρου Μιχαηλίδη, ο οποίος βρέθηκε εκεί, προκειμένου να δει την πορεία του έργου.
Όπως είπε ο κ. Μιχαηλίδης, η πόρτα ήταν ανοιχτή κι έτσι πέρασε μέσα. Όταν όμως επιχείρησε να βγει, η πόρτα ήταν κλειδωμένη με λουκέτο, ενώ ο υπεύθυνος, αρνήθηκε να ανοίξει.
«Μου είπε ότι θα πάρει πρώτα την άδεια του εργολάβου για να με απελευθερώσει», ανέφερε ο κ. Μιχαηλίδης, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι ο υπεύθυνος του χώρου είναι κομματικό στέλεχος της ΝΔ στη Χίο.
«Θέλω να καταγγείλω την αυθαιρεσία και τον αυταρχισμό. Εκτός του ότι η Χίο υφίσταται αυτή την κοροϊδία ότι τα έργα τελειώνουν και… τελειωμό δεν έχουν, φτάσαμε στο σημείο να κλειδώνουμε τους βουλευτές που τολμούν να αποκαλύψουν το ψέμα και την αυθαιρεσία της ΝΔ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχαηλίδης, ο οποίος αναγκάστηκε τελικά να καλέσει την Αστυνομία, προκειμένου να απεγκλωβιστεί από το εργοτάξιο.
Όσο για την εξέλιξη του έργου, ο κ. Μιχαηλίδης ανέφερε: «Αυτό που είδα ήταν απογοητευτικό. Όσον αφορά στα μεγάλα έργα, στα 6 χρόνια διακυβέρνησης της ΝΔ, δεν εξελίσσεται τίποτα»
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 781 εμφανίσεις


