Σε εξέλιξη η απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και δικύκλων
Σε εξέλιξη βρίσκεται η απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και δικύκλων από το κέντρο της πόλης, από συνεργεία της Πολιτικής Προστασίας και της Υπηρεσίας Καθημερινότητας του Δήμου Χίου.
Στόχος της παρέμβασης είναι η απελευθέρωση θέσεων στάθμευσης, καθώς και η ενίσχυση της καθαριότητας και της ασφάλειας στους κοινόχρηστους χώρους.



Ημερομηνία:
05/25/2026
Κατηγορία:
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 433 εμφανίσεις


