Πρόστιμο 2.578 ευρώ σε 62χρονο για καύση φυτικής βλάστησης
Βεβαίωση παράβασης και διοικητικό πρόστιμο ύψους 2.578 ευρώ επιβλήθηκε στον 62χρονο συμπολίτης μας Κ.Β., για καύση φυτικής βλάστησης, στην περιοχή Ψιακή, Βασιλεωνοίκου.
Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 8/5/25, στις 11:00 το πρωί, στο πλαίσιο ελέγχων των αρμόδιων αρχών για την πρόληψη πυρκαγιών και την τήρηση των μέτρων πυροπροστασίας.
Σε βάρος του 62χρονου βεβαιώθηκε η σχετική παράβαση, ενώ επιβλήθηκε το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο.
Υπενθυμίζεται ότι από την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου, από την 1η Μαΐου, απαγορεύεται αυστηρά η φωτιά σε υπαίθριους χώρους για οποιονδήποτε λόγο, στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης και αποτροπής πυρκαγιών.
Ημερομηνία:
05/09/2026
Κατηγορία:
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 856 εμφανίσεις


