“AGRO QUALITY FESTIVAL 2013”
>> Από την Περιφέρεια Β. Αιγαίου
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στο “AGRO QUALITY FESTIVAL 2013”, που διοργανώθηκε από τον «Ευρωπαϊκό Οργανισμό Στρατηγικού Σχεδιασμού» στις 17, 18 & 19 Μαϊου 2013 στον πολυχώρο «ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ» του Δήμου Αθηναίων (Γκάζι, Κεραμεικός, Αθήνα) και τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας. Τη συμμετοχή συνέδραμαν το Επιμελητήριο Λέσβου και το Επιμελητήριο Σάμου, ενώ μεγάλος χορηγός ήταν η ακτοπλοϊκή εταιρεία “BLUE STAR FERRIES”.
Χαρακτηριστικό της έκθεσης αυτής, που αποτελεί πλέον έναν καταξιωμένο ετήσιο θεσμό και η Περιφέρεια συμμετέχει ανελλιπώς κάθε χρόνο, είναι ότι δεν πρόκειται για μία κλασική εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών που απευθύνεται σε εμπορικούς αντιπροσώπους και επαγγελματίες επισκέπτες (όπως π.χ. η HO.RE.CA, η DETROP, o Ε-ΛΑΔΙ-ΟΙΝΟΣ, κ.α., στις οποίες συμμετείχε πρόσφατα η Π.Β.Α.), αλλά για ένα festival – bazaar που στοχεύει απευθείας στους απλούς καταναλωτές – δυνητικούς αγοραστές. Σε αντίθεση με τις εμπορικές εκθέσεις, όπου απαγορεύονται ρητά οι πωλήσεις, το “AGRO QUALITY FESTIVAL” δίνει ιδιαίτερη έμφαση και βαρύτητα στη λιανική πώληση αγροτικών προϊόντων προς το ευρύ κοινό που το επισκέπτεται, προκειμένου να βοηθηθούν οι μικρότερες παραγωγικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξωστρέφεια και να κάνουν σταδιακά βήματα προς νέες αγορές.
Για το λόγο αυτό, στο ενιαίο stand της Π.Β.Α., συμμετείχαν για πρώτη φορά και αρκετές μικρές επιχειρήσεις, που μέχρι σήμερα δεν είχαν δραστηριοποιηθεί εκτός των γεωγραφικών ορίων του Βορείου Αιγαίου. Οι επιχειρήσεις αυτές, είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τη μεγάλη αγορά της Αθήνας και να θέσουν τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες στο λεκανοπέδιο της Αττικής.
Ο τρόπος που οργανώθηκε η κοινή συμμετοχή της Π.Β.Α. – Επιμελητηρίου Λέσβου – Επιμελητηρίου Σάμου, βασίστηκε στο ιδιαίτερα αποτελεσματικό μοντέλο που η Π.Β.Α. έχει καθιερώσει σε όλες τις εκθέσεις τροφίμων, ποτών & συναφών προϊόντων που συμμετέχει. Εκτός της γενικότερης προώθησης της παραγωγικής φυσιογνωμίας του Βορείου Αιγαίου ως περιοχής που παράγει αγροτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ταυτόχρονη προβολή των “brand names” της κάθε επιχείρησης, ώστε να αποκτά ουσία και πραγματικό νόημα η κάθε επιχειρηματική συμμετοχή, λόγω της εξοικείωσης του κάθε επισκέπτη με τις τυποποιητικές φίρμες. Στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις διατέθηκε εξατομικευμένος χώρος – booth, ο οποίος εξασφάλιζε την απαραίτητη ανεξαρτησία – ιδιαιτερότητά της, δίνοντας τη δυνατότητα παράλληλα με τα επιχειρησιακά ή προϊοντικά banners της, να εκθέτει τα προϊόντα και το έντυπο υλικό της, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα γευσιγνωστικές δοκιμές και πωλήσεις προς το ευρύ κοινό της έκθεσης.
Ο εσωτερικός χώρος που είχε δεσμεύσει η Π.Β.Α. (ολόκληρο το κτήριο των παλαιών δεξαμενών καθαρισμού στο Φωταέριο, με ωφέλιμο stand 76 τ.μ.), αναδείκνυε με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τα ποιοτικά παραδοσιακά προϊόντα του Βορείου Αιγαίου (ελιές & ελαιόλαδα, τυροκομικά, αποστάγματα & λικέρ, οίνοι, άλευρα & ζυμαρικά, εδέσματα & γλυκά, αρωματικά φυτά & βότανα, σαπούνια & αρώματα, κ.α.), ενώ διασφάλιζε τη συνεχή επισκεψιμότητα από το πολυπληθές κοινό.
Την τελευταία ημέρα της έκθεσης, στον περίβολο της Τεχνόπολης, παρουσιάστηκαν χορευτικά σχήματα με ζωντανή παραδοσιακή μουσική από τους συλλόγους των Ικαριωτών και Μεσοτοπιτών της Αθήνας, οι οποίοι καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης έδωσαν το παρόν σε ειδικά καλαίσθητα εξωτερικά stands, προωθώντας παράλληλα με τα προϊόντα, τις παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα των νησιών.
- Προσθήκη νέου σχολίου
- 994 εμφανίσεις